Aktuális hírek

Pályázati felhívás – Ráckeve Város Intézményi Gazdasági Iroda intézményvezető

Ráckeve Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
(2300 Ráckeve, Szent István tér 4.) pályázatot ír ki

Ráckeve Város Intézményi Gazdasági Iroda (VIGI)
intézményvezetői (magasabb vezető)

beosztás ellátására

az alábbi tartalommal:

A munkáltatói jogkör gyakorlója: Ráckeve Város Önkormányzat Képviselő-testülete

A munkavégzés helye: Pest megye, 2300 Ráckeve, Szent István tér 5.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony.

A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A közalkalmazott által betöltendő munkakör megnevezése: gazdasági előadó

A magasabb vezetői megbízás időtartama: 5 év határozott időre, 2026. március 16. napjától – 2031. március 15. napjáig szól

A vezetői beosztás megnevezése: intézményvezetői munkakör (magasabb vezető).

A betöltendő magasabb vezetői megbízás feltétele: magasabb vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető. Három hónap próbaidő kikötésével.

A magasabb vezetői megbízással járó lényeges feladatok: – az intézmény egyszemélyi felelős vezetőjeként biztosítja az intézmény rendeltetésszerű működését, – az intézményvezető a magasabb vezetői megbízás keretében végzi az intézmény Alapító Okiratában foglalt feladatok ellátásának koordinálását, irányítását és ellenőrzését, – felelős az intézmény ésszerű és takarékos gazdálkodásáért, a költségvetési előirányzat betartásáért, – gyakorolja az intézményben foglalkoztatottakkal kapcsolatos munkáltatói jogokat, képviseli az intézményt a fenntartó önkormányzat, valamint a hatóságok előtt, – gazdálkodási előadó.

Illetmény és juttatások: Azilletmény, vezetői pótlék megállapítására és juttatására a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról a helyi önkormányzatok által fenntartott szolgáltató feladatokat ellátó egyes költségvetési intézményeknél című 77/1993. (V.12.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  •  Felsőfokú iskolai végzettség
  •  okleveles könyvvizsgálói vagy államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés vagy az engedélyezés szempontjából ezzel egyenértékű szakképesítés,

vagy

  • gazdasági vezetői, belső ellenőri, érvényesítői, pénzügyi ellenjegyzői – 2012. január 1. előtt az Áht. szerinti ellenjegyzői -, vagy a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (a továbbiakban: Szt.) 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatok ellátásában költségvetési szervnél szerzett legalább öt éves igazolt szakmai gyakorlat, valamint mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy a felsőoktatásban szerzett gazdasági szakképzettség
  • Szerepelnie kell az Szt. 151. § (3) bekezdése szerinti nyilvántartásban
  • a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget elfogadó nyilatkozat;
  • cselekvőképesség, büntetlen előélet
  • magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett személy

Pályázatok elbírálásánál előnyt jelen:

  • költségvetési szervnél szerzett 5 év vezetői tapasztalat; gyakorlat,
  • közétkeztetést ellátó konyha üzemeltetésében szerzett több éves gyakorlat,
  • helyismeret

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • az iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata;
  • részletes szakmai önéletrajz;
  • szakmai vezetői koncepciót; fejlesztésre irányuló elképzelések,
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy rendelkezik érvényes erkölcsi bizonyítvánnyal (arra vonatkozóan, hogy büntetlen előéletű, illetve nem áll a munkakörének megfelelő vagy a munkaköre részét képező foglalkozástól eltiltás hatálya alatt)
  • az illetmény megállapításához szükséges korábbi jogviszonyokról, munkaviszonyokról szóló munkáltatói igazolás,
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában részt vevők a teljes pályázati anyagba betekinthetnek,
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó hozzájárul-e a személyét érintő ügy nyilvános üléseken történő tárgyalásához,
  • nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy intézményvezetői megbízása esetén a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének eleget tesz,
  • nyilatkozatot a Kjt. 41.§-ában meghatározott összeférhetetlenségi okokra.

A pályázat benyújtásának határideje: 2026.02.10.

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2026.03.16. napjától tölthető be. A munkakör betöltésének feltétele az érvényes erkölcsi bizonyítvány bemutatása.

A pályázat elbírálásának határideje: a benyújtási határidő lejártát követő első soron következő képviselő-testületi ülés, de legkésőbb a pályázati benyújtási határidejét követő 21. nap

A pályázat benyújtásának módja: elektronikus úton az a.fodor.agnes@rackeve.hu email címen, Deák Tibor Polgármesternek címezve szükséges benyújtani. A tárgyban fel kell tüntetni a munkakör megnevezését: „VIGI Intézményvezetői álláspályázat”. A pályázattal kapcsolatban érdeklődni: dr. Rupp-Müller Melinda jegyzőnél, a 06-24-532-331 telefonszámon. Hiánypótlásra lehetőség nincs.

A pályázat elbírálásának módja: A szakmai bizottság véleményezését követően Ráckeve Város Önkormányzatának Képviselő-testülete dönt. A pályázat kiírója a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

Ossza meg itt, hogy mások is értesüljenek róla:

Szechenyi logo
Megszakítás