Ráckeve Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
(2300 Ráckeve, Szent István tér 4.) pályázatot ír ki
Ráckeve Város Intézményi Gazdasági Iroda (VIGI)
intézményvezetői (magasabb vezető)
beosztás ellátására
az alábbi tartalommal:
A munkáltatói jogkör gyakorlója: Ráckeve Város Önkormányzat Képviselő-testülete
A munkavégzés helye: Pest megye, 2300 Ráckeve, Szent István tér 5.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony.
A foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A közalkalmazott által betöltendő munkakör megnevezése: gazdasági előadó
A magasabb vezetői megbízás időtartama: 5 év határozott időre, 2026. március 16. napjától – 2031. március 15. napjáig szól
A vezetői beosztás megnevezése: intézményvezetői munkakör (magasabb vezető).
A betöltendő magasabb vezetői megbízás feltétele: magasabb vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető. Három hónap próbaidő kikötésével.
A magasabb vezetői megbízással járó lényeges feladatok: – az intézmény egyszemélyi felelős vezetőjeként biztosítja az intézmény rendeltetésszerű működését, – az intézményvezető a magasabb vezetői megbízás keretében végzi az intézmény Alapító Okiratában foglalt feladatok ellátásának koordinálását, irányítását és ellenőrzését, – felelős az intézmény ésszerű és takarékos gazdálkodásáért, a költségvetési előirányzat betartásáért, – gyakorolja az intézményben foglalkoztatottakkal kapcsolatos munkáltatói jogokat, képviseli az intézményt a fenntartó önkormányzat, valamint a hatóságok előtt, – gazdálkodási előadó.
Illetmény és juttatások: Azilletmény, vezetői pótlék megállapítására és juttatására a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról a helyi önkormányzatok által fenntartott szolgáltató feladatokat ellátó egyes költségvetési intézményeknél című 77/1993. (V.12.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Felsőfokú iskolai végzettség
- okleveles könyvvizsgálói vagy államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítés vagy az engedélyezés szempontjából ezzel egyenértékű szakképesítés,
vagy
- gazdasági vezetői, belső ellenőri, érvényesítői, pénzügyi ellenjegyzői – 2012. január 1. előtt az Áht. szerinti ellenjegyzői -, vagy a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (a továbbiakban: Szt.) 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatok ellátásában költségvetési szervnél szerzett legalább öt éves igazolt szakmai gyakorlat, valamint mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy a felsőoktatásban szerzett gazdasági szakképzettség
- Szerepelnie kell az Szt. 151. § (3) bekezdése szerinti nyilvántartásban
- a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget elfogadó nyilatkozat;
- cselekvőképesség, büntetlen előélet
- magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett személy
Pályázatok elbírálásánál előnyt jelen:
- költségvetési szervnél szerzett 5 év vezetői tapasztalat; gyakorlat,
- közétkeztetést ellátó konyha üzemeltetésében szerzett több éves gyakorlat,
- helyismeret
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- az iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata;
- részletes szakmai önéletrajz;
- szakmai vezetői koncepciót; fejlesztésre irányuló elképzelések,
- Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy rendelkezik érvényes erkölcsi bizonyítvánnyal (arra vonatkozóan, hogy büntetlen előéletű, illetve nem áll a munkakörének megfelelő vagy a munkaköre részét képező foglalkozástól eltiltás hatálya alatt)
- az illetmény megállapításához szükséges korábbi jogviszonyokról, munkaviszonyokról szóló munkáltatói igazolás,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában részt vevők a teljes pályázati anyagba betekinthetnek,
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó hozzájárul-e a személyét érintő ügy nyilvános üléseken történő tárgyalásához,
- nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy intézményvezetői megbízása esetén a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének eleget tesz,
- nyilatkozatot a Kjt. 41.§-ában meghatározott összeférhetetlenségi okokra.
A pályázat benyújtásának határideje: 2026.02.10.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2026.03.16. napjától tölthető be. A munkakör betöltésének feltétele az érvényes erkölcsi bizonyítvány bemutatása.
A pályázat elbírálásának határideje: a benyújtási határidő lejártát követő első soron következő képviselő-testületi ülés, de legkésőbb a pályázati benyújtási határidejét követő 21. nap
A pályázat benyújtásának módja: elektronikus úton az a.fodor.agnes@rackeve.hu email címen, Deák Tibor Polgármesternek címezve szükséges benyújtani. A tárgyban fel kell tüntetni a munkakör megnevezését: „VIGI Intézményvezetői álláspályázat”. A pályázattal kapcsolatban érdeklődni: dr. Rupp-Müller Melinda jegyzőnél, a 06-24-532-331 telefonszámon. Hiánypótlásra lehetőség nincs.
A pályázat elbírálásának módja: A szakmai bizottság véleményezését követően Ráckeve Város Önkormányzatának Képviselő-testülete dönt. A pályázat kiírója a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.