RÁCKEVEI POLGÁRMESTERI HIVATAL
pályázatot hirdet Közszolgálati jogviszony (Kttv.) keretében
Műszaki irodavezető
Munkakör/feladatkör betöltésére.
Betöltendő állás szakmacsoportja: műszaki
Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád):vezető
Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozatlan, 40 óra, teljes munkaidő (heti 40 óra), Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: 2300 Ráckeve, Szent István tér 4.
Ellátandó feladat: Irányítja a műszaki iroda munkáját. Felelős az irodán készített anyagok, az irodán hozott döntések törvényességi és szakmai helyességéért. Meghatározott időközönként értékeli az irodán dolgozók munkáját. A Képviselő-testület és a bizottságok munkájához szükséges, műszaki iroda tevékenységi körébe tartozó előterjesztések elkészítése, koordinálása, azokat a bizottsági és testületi üléseken előadja. Érvényt szerez a testület döntéseinek, a tulajdonosi, valamint önkormányzati szolgáltatási feladatok tekintetében egyaránt. Felel az iroda tevékenységi körébe keletkezett államigazgatási és önkormányzati hatósági munka szakszerűségéért, törvényességéért. Európai Uniós források, központi költségvetési források elnyerésére irányuló pályázatok előkészítésében, megvalósításában, elszámolásában részt vesz. Önkormányzati beruházások, felújítások, szervezése, lebonyolítása (infrastrukturális beruházások, intézményi vagyonnal kapcsolatos beruházások). Az önkormányzat által lefolytatandó műszaki jellegű közbeszerzések tekintetében a közbeszerzési referensi feladatok ellátása.
Pályázati feltételek
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
- Büntetlen előélet,
- Cselekvőképesség,
- Magyar állampolgárság,
- Vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása,
- Erkölcsi bizonyítvány.
Elvárt végzettség/képesítés: Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Általános képzési programok, tovább nem bontható, Felsőoktatásban szerzett műszaki, közszolgálati, jogi, építész, gazdaságtudományi, szakképzettség.
Pályázat elbírálása során előnyt jelent
- több éves műszaki területen szerzett szakmai gyakorlat,
- önkormányzati szintű középvezetői tapasztalat,
- településfejlesztés – és üzemeltetés területén végzett feladat-ellátás.
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
- végzettséget/képzettséget igazoló okirat(ok) másolata,
- fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján,
- adatkezelési nyilatkozat,
- a Kjt. 20/A.§ (5) bekezdés b) pontja alapján a pályázó a pályázathoz csatolja arról szóló nyilatkozatát, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány.
A pályázat benyújtásának módja: e-mailben a.fodor.agnes@rackeve.hu e-mail címre.
A munkavégzés helye: Ráckevei Polgármesteri Hivatal (2300 Ráckeve, Szent István tér 4. szám). Bővebb felvilágosítást Molnár Józsefné irodavezető ad, a 06-70-338-1065 telefonszámon.
A foglalkoztatás 6 hónapos próbaidő kikötésével történik.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.06.30.
A pályázat elbírálásának módja: A pályázatokat a jegyző bírálja el a polgármester egyetértésével. A pályázat kiírója fenntartva a jogot a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánítására.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.07.15.
A pályázati kiírás további közzétételének helye: https://rackeve.hu/
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.09.15.