A kijárási korlátozás enyhítésére tekintettel, mindannyiunk egészsége megóvása érdekében ügyfélfogadásunkat 2020. június 2. napjával az alábbiak szerint módosítjuk:

  • Ügyfélfogadási időben személyesen fogadjuk ügyfeleinket. A személyes távolságtartás és az épületben való várakozási idő csökkentése érdekében továbbra is javasoljuk az előre, telefonon egyeztetett időpontfoglalást. A személyes ügyfélfogadás továbbra is a védőüveggel ellátott, kihelyezett ügyféltérben történik.

Polgármester ügyfélfogadási rendje:

Minden hónap páros hét szerda:        8.00 órától 12.00 óráig

Jegyző ügyfélfogadási rendje:

Hétfő:                                                 13.00 órától 16.00 óráig

Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje:

Hétfő:                                                 8.00-12.00, 13.00-16.00 óráig

Szerda:                                               8.00-12.00- 13.00-16.00 óráig

Péntek:                                               8.00 -12.00 óráig

Anyakönyvvezető ügyfélfogadási rendje:

Hétfő:                                                 8.00-12.00, 13.00-16.00 óráig

Szerda:                                               8.00-12.00, 13.00-16.00 óráig

Közterület-felügyelő ügyfélfogadási rendje:

Hétfő:                                                 8.00-12.00, 13.00-16.00 óráig

Péntek:                                               8.00 órától 12.00 óráig

  • Személyes ügyintézés kizárólag maszk vagy szájat és orrot takaró textil ruhadarab viselésében és a kihelyezett kézfertőtlenítőszerek használatával, vagy kesztyű viselésével folytatható.
  • A beadványok benyújtására továbbra is lehetőségként szolgál a postai küldemény vagy elektronikus megkeresés, illetve személyesen a polgármesteri hivatal főbejáratánál elhelyezett „postaláda” használata.

Elérhetőségeink a következőek:

Telefonos és e-mail elérhetőség:

           Titkárság: 06-24/523-333

            e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Elektronikus ügyintézéshez használható cím:

Rövid név: RKEVEONK

KRID: 755229375

A biztonságos kézbesítési cím a központi ügyfélkapun keresztül érhető el.

Postai címünk:

Ráckevei Polgármesteri Hivatal 2300 Ráckeve, Szent István tér 4.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Fenti intézkedés visszavonásig érvényes.

 

Ráckeve, 2020. május 26.
dr. Jambrik Anna sk.
jegyző

Tájékoztató a koronavírusról

corona plakát

banner 900x300

A Ráckevei Ady Endre Gimnázium épületenergetika korszerűsítése KEHOP-5.2.9-16-2016-00119

adygimi 2 banner

Ráckevei integrált szociális város-rehabilitáció pályázat VEKOP-6.2.-15-2016-00004

banner szocrehab

Külterületi helyi közutak fejlesztése..." - VP6-7.2.1-7.4.1.2-16

eu videki tersegek

Ráckeve Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16

banner ASP 2018

Fesztiválok 2020

Fesztiválok Ráckevén 2020

A „Határtalanul!” program Kárpátaljai akcióprogram (HAT-17-04) pályázat

hatartalanul banner

Hasznos funkciók

Táppénz - információ összefoglaló -COVID-19 vírus fertőzéssel kapcsolatban

tappenz covid 19

Tájékoztató munkáltatói lehetőségekhez - COVID-19 vírus fertőzéssel kapcsolatban

tajekoztato munkaltatoi lehetosegek

csaladbarathely

Magvarázs2

Facebook értéktár

RSD Projekt

rsd banner

Online TV

A weboldal cookie-kat használ. Az “Elfogadom” gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket.
Elfogadom