A Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság felvételt hirdet beosztott tűzoltó munkakörre. Minden érdeklődő jelentkezését várjuk, aki elkötelezett a hivatásos szolgálat iránt. 

A tűzoltó hivatás előnyei:

- változatos munkakör

- a kiképzést követően átlagosan havi 8 szolgálat

- sok szabadidő

- tanulási, továbbképzési lehetőség

- egyéb szakma megszerzésének lehetősége

Hogyan lehetek tűzoltó?

Beosztott tűzoltói képzésbe való bekerülés feltétele az előzetes fizikai, egészségügyi és pszichikai vizsgálaton történő alkalmasság, a vizsgálaton túl ún. kifogástalan életvitel ellenőrzésen is át kell esnie a jelentkezőknek.

A hivatásos állományba vétel feltétele:

  • 18. életév betöltése
  • büntetlen és kifogástalan életvitel
  • cselekvőképesség
  • magyar állampolgárság
  • legalább középfokú állami iskolai végzettség (érettségi vagy szakiskolai végzettség)
  • alkalmassági vizsgálatokon való megfelelés
  • Előny: „C” kategóriás jogosítvány

A tűzoltó szakképzés 5 hónapig tart. A képzés ideje alatt nettó 150.000 forint támogatás, egészségbiztosítási járulékfizetés, ruházatot, szállást és napi háromszori étkezést térítésmentesen biztosítunk a képzésben résztvevőknek.

A felvételi eljárás menete:

A felvételi tájékoztatóra  a háziorvossal kitöltött nyomtatványon kívül a jelentkező hozza magával az önéletrajzát, személyes okmányait valamint – mivel beiskolázás feltétele minimálisan az érettségi vizsga vagy a szakiskolai végzettség megléte –, ezért az érettségit vagy a szakiskolai végzettséget igazoló bizonyítvány másolatát.

Az egyes rendvédelmi szervek hivatásos állományú tagjai egészségi, pszichikai és fizikai alkalmassági vizsgálatát az 57/2009. (X. 30.) IRM-ÖM-PTNM együttes rendelet szabályozza.

Az egészségügyi alkalmassági vizsgálatot a Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság állományába jelentkezők részére a Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság Területi Egészségügyi, Pszichológiai és Munkabiztonsági Ellátó Központ (FKI TEPMEK) Egészségügyi Osztálya végzi (1081 Budapest, Dologház u. 1.). Az egészségügyi alkalmasság felmérése során az alábbi vizsgálatok elvégzésére kerül sor:

  1. A jelentkezőnek háziorvosi igazolást kell kérnie a korábbi megbetegedéseivel kapcsolatban, valamint a fizikai alkalmassági vizsgálaton történő részvételhez.
  2. Egy teljes laborvizsgálat elvégeztetése, melynek eredményét a jelentkezőnek a csapat-orvosi vizsgálatra magával kell hoznia.
  3. 1 éven belüli, érvényes (negatív) tüdőszűrő lelettel kell rendelkezni.
  4. Urológiai vizsgálat előzetes elvégeztetése, ennek eredményét szintén a csapatorvosnál kell leadni.
  5. Csapat-orvosi vizsgálat (testsúly, testmagasság, testtömeg index, EKG, keringési, légzési, hasi szervek, az idegrendszer, érzékszervek, valamint az ízületek, az izomzat és a csontrendszer vizsgálata, fül-orr-gégészeti, bőrgyógyászati, fogászati, szemészeti vizsgálat, hallásvizsgálat).

A pszichikai alkalmassági vizsgálatra az FKI TEPMEK Pszichológiai Osztályán kerül sor (1025 Budapest, Budakeszi út 45.). Ennek keretében teljeskörű alkalmassági vizsgálatot végeztetünk, mely tesztekből, műszeres vizsgálatokból áll.  A pszichikai vizsgálat minimálisan 4 óra időtartamú, ezért azon kipihenten kell megjelenni!

A fizikai alkalmassági vizsgálatot a Pest MKI sporttisztje tartja a Rendészeti Szervek Kiképző Központjában. Ennek helyszíne: 1097 Budapest, Vágóhíd u. 11.

A fizikai állapotfelmérés vizsgálaton résztvevőket életkor alapján négy korcsoportba sorolja a jogszabály.

  • I. korcsoport: 29 éves korig
  • II. korcsoport: a 30-35 éves kor között
  • III. korcsoport: a 36-40 éves kor között
  • IV. korcsoport: a 41-49 éves kor között

A vizsgálaton a 2000 méteres síkfutás teljesítése minden jelentkező számára kötelező, ezen felül a következő mozgásformák közül kell négyet kiválasztani és teljesíteni a résztvevőknek a megadott szintidőn belül:

  • mellső fekvőtámaszban karhajlítás-nyújtás
  • hajlított karú függés
  • fekvenyomás
  • 4x10 m-es ingafutás
  • helyből távolugrás
  • hanyattfekvésből felülés

A vizsgálaton résztvevő az elért eredményére figyelemmel kérheti az adott fizikai alkalmassági vizsgálat során a kérdéses mozgásforma megismétlését.

Amennyiben érdeklődik a tűzoltó szakmai iránt, jelentkezni, bővebb tájékoztatást kérni a  (+36-1) 469-41-05-ös telefonszámon vagy a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.">Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen lehet.

Tájékoztató a koronavírusról

corona plakát

banner 900x300

A Ráckevei Ady Endre Gimnázium épületenergetika korszerűsítése KEHOP-5.2.9-16-2016-00119

adygimi 2 banner

Ráckevei integrált szociális város-rehabilitáció pályázat VEKOP-6.2.-15-2016-00004

banner szocrehab

Külterületi helyi közutak fejlesztése..." - VP6-7.2.1-7.4.1.2-16

eu videki tersegek

Ráckeve Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16

banner ASP 2018

Fesztiválok 2020

Fesztiválok Ráckevén 2020

A „Határtalanul!” program Kárpátaljai akcióprogram (HAT-17-04) pályázat

hatartalanul banner

Hasznos funkciók

Tisztelt lakosság!

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy Ráckeve Város Polgármestere a 7/2020. (III.30.) sz. rendelettel (a rendelet szövege a honlapon megtalálható) módosította a kerti hulladékokra vonatkozó égetési szabályokat.

Ennek értelmében a 40/2020.(III.11.) Kormányrendelettel kihirdetett veszélyhelyzet idején a kerti hulladékok égetése tilos. A rendelkezés 2020. 04.04-én lép hatályba.

A kerti hulladék égetésének tilalmára a COVID-19 humánjárvány tüneteinek enyhítése érdekében került sor, melyben kimutatható, hogy a légúti problémák fokozásával a fertőzés súlyosabb lefolyású lehet.   Kérjük a rendelet betartására fokozottan figyeljenek!

Ráckevei Polgármesteri Hivatal

Táppénz - információ összefoglaló -COVID-19 vírus fertőzéssel kapcsolatban

tappenz covid 19

Tájékoztató munkáltatói lehetőségekhez - COVID-19 vírus fertőzéssel kapcsolatban

tajekoztato munkaltatoi lehetosegek

Tisztelt Lakosság!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormány a 46/2020.(III.16.) rendeletének 2.§.-ban arra kéri a 70. életévüket betöltött személyeket, hogy lakhelyüket vagy tartózkodási helyüket ne hagyják el.

Ha a 70. életévét betöltött személy ezt vállalja, és erről az önkormányzatot tájékoztatja - amennyiben  hozzátartozói vagy egyéb segítsége nincs -, ellátását a Ráckevei Családsegítő és Gyermekjóléti Központ koordinálja.

Otthoni tartózkodás bejelentésére szolgáló telefonszámok: 06/24 513 241, 06/70 3379 879

Engedélyköteles tevékenységek veszélyhelyzet alatti bejelentése

Tisztelt Ügyfeleink!

A veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettségről, valamint az ellenőrzött bejelentésről szóló 191/2020.(V.8.) Korm. rendelet 3. § rendelkezései alapján a Ráckeve Polgármesteri Hivatal létrehozta bejelentes@rackeve.hu email címet. Ezen az úton fogadja a hivatal az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. CL. törvény szerinti, kérelemre induló, engedély kiadására irányuló jegyzői eljárás tárgyában, a korm. rendelet 4. § (1) bekezdése alá tartozó, veszélyhelyzet alatti engedélyköteles tevékenység bejelentése céljából megtett beadványukat.

Veszélyhelyzet fennállása alatt a jelzett tárgyú bejelentéseket ezen az elektronikus úton szükséges megtenni.

Ráckevei Polgármesteri Hivatal

versneked

Facebook értéktár

RSD Projekt

rsd banner

Online TV

A weboldal cookie-kat használ. Az “Elfogadom” gomb lenyomásával és az oldal használatával elfogadja őket.
Elfogadom